Het effect van tussenstanden

31 juli 2019

Hierbij even een tussenstand! Maar wat is eigenlijk het effect van een tussenstand? Straks het antwoord op die vraag.

Eerst willen we je laten weten dat we deze zomer prachtige verkiezingen voorbereiden die na de zomer van start gaan. Daar zitten ook weer een aantal verkiezingen bij die Vote Company voor dit jaar het eerst mag organiseren/faciliteren. Dat is natuurlijk fijn. Steeds meer brancheorganisaties, merken en media raken overtuigd dat het veel voordelen heeft om de organisatie (en het groter/beter maken) van ‘hun verkiezing’ over te laten aan échte specialisten.

Tegelijkertijd benutten we de zomer om terug te blikken op het 1e half jaar van 2019 en om verkiezingen te evalueren. Daarbij hebben we onder andere gekeken naar het effect van het publiceren van tussenstanden tijdens een verkiezing. Regelmatig wordt ons gevraagd of het wel nodig is om tussenstanden te publiceren. Onderstaande grafiek toont het effect van tussenstanden op het aantal stemmen per dag. Het antwoord op de vraag mag wel duidelijk zijn: JA!

3

Andere berichten

Verkiezing trending topic op Instagram
Meteen op de 1e stemdag van de Modewinkel Awards werd de verkiezing “trending topic” op Instagram. Modewinkels roepen hun klanten ...
Voor onze volgers in Vlaanderen
Voor onze volgers in Vlaanderen; Stem nu op jouw favoriet voor de Ultima Publieksprijs! www.ultimas.be/nl/publieksprijs/stem
Magneet voor bedrijfsopvolging
Het was onlangs in het nieuws; 2.000 winkels sluiten omdat ze geen bedrijfsopvolging hebben. Modewinkels kunnen zich nu beter positioneren ...