Verkiezing volop in media dankzij lokale strategie

08 februari 2019

De stemfase bij de Verkiezing van de Mooiste Hond is deze week gestart. Lokale, regionale en landelijke media besteden massaal aandacht aan de verkiezing en de verschillende nominaties. Zo ook het AD met verschillende verhalen in verschillende regio-edities. Bekijk hier een voorbeeld

Door de verkiezing in in iedere gemeente van Nederland te organiseren met aparte titels voor de gemeentewinnaars kunnen we per gemeente content aanbieden aan de lokale en regionale media. Dit is wederom enorm goed opgepakt.

Voor het Animal Event faciliteren we voor het 2e jaar op rij de Verkiezing van de Mooiste Hond. In iedere #gemeente van Nederland is een titel te verdienen. Alle gemeente winnaars kunnen tijdens het Animal Event op 3, 4 en 5 mei hun certificaat ophalen in de stand van partner Farm Food. Alle provinciewinaars worden tijdens het evenement in de Beekse Bergen beoordeeld door een deskundige vakjury! Aanmelden en stemmen kan via www.mooistehond.nl.

Mooiste Hond 2019 in de krant

Andere berichten

Het effect van tussenstanden
Hierbij even een tussenstand! Maar wat is eigenlijk het effect van een tussenstand? Straks het antwoord op die vraag. Eerst ...
Het wordt warm in Nederland
Volgens de voorspellingen gaan de temperaturen de komende week ook in Nederland oplopen. Doe een greep in het VriesVers Vak ...
MarketingTribune over succesvolle verkiezing
De 1e editie van de Winkelier van het Jaar Verkiezing die we voor Reclamefolder.nl mochten organiseren werd ook in een ...